بازدید از غار آلتین بشیک با رزرو تور آنتالیا
نوشته شده توسط : gheirati

در این مقاله از های تور قصد داریم درباره غار آلتین بشیک آنتالیا، ترکیه مطالبی را فراهم آوریم تا بتوانید در رزرو تور آنتالیا از جاذبه های طبیعی و گردشگری کشور ترکیه دیدن نمایید. در ادامه با ما همراه باشید تا درباره زیباترین غار ترکیه اطلاعاتی کسب نمایید.

بازدید از غار آلتین بشیک

معرفی غار آلتین بشیک آنتالیا

در سفر به شهر آنتالیا ترکیه و رزرو تور آنتالیا، بازدید از غار آلتین بشیک واقع در جنوب شرقی آیدین کنت همچنین موقعیت مکانی 55 کیلومتری شمال ماناوگات را از دست ندهید. در این غار زیبا مجموعه های سنگی که درون غار شکل گرفته و از جنس سنگ آهک سفید یا تراورتون می باشد نظر شما را به خود جلب خواهد نمود.

در مقاله درباره غار آلتین بشیک آنتالیا، ترکیه می توان بیان کرد که این غار جزو بزرگترین دریاچه های زیر زمینی در کشور ترکیه به شمار می آید که با منظره پل های طبیعی و حفره های موجود در سنگ های آهکی، گردشگران بالایی را به خود جذب نموده است. سطح آب موجود در این غار در فصول مختلف سال متغیر می باشد. یکی دیگر از جذابیت های طبیعی موجود در این غار دیواره های آن بوده که از نظر تماشاکنندگان غار گویا پوشیده از برف می باشد.

درباره غار آلتین بشیک

پارک ملی این غار

با رزرو تور آنتالیا و اقامت در هتل های آنتالیا، نوبت به گشت و گذار در مناطق تفریحی و گردشگری این شهر زیبا خواهد رسید. غار آلتین بشیک و پارک ملی موجود در این غار از جاذبه های طبیعی در شهر آنتلایا می باشد که گردشگران بالایی را هر ساله به خود جذب نموده است.

درختان چنار، زیتون وحشی، سرو، خارتوت، انجیر، گل وحشی، خرنوب موجود در پارک ملی غار آلتین بشیک در کنار حیواناتی نظیر خرگوش، خوک، روباه، فاخته، لاک پشت دریایی، آفتاب پرست و مار یکی دیگر از دلایل بازید از این منطقه توریسیتی و گردشگری در شهر آنتالیا خواهد بود.

پارک ملی این غار آلتین بشیک

ویژگی بازدید از غار آلتین بشیک

  • وجود مجموعه های سنگی طبیعی تراورتن موجود در غار آلتین بشیک
  • تنوع گونه های گیاهی و جانوری متعدد در این منطقه
  • وجود دو دریاچه طولانی موجود در غار که یکی از آن ها با طول 125 متر می باشد
  • بازدید گردشگران از غار توسط قایق و هدایت آن توسط قایقرانان

ویژگی بازدید از غار آلتین بشیک

جهت رزرو تور ترکیه و رزرو تور آنتالیا همچنین اقامت در بهترین هتل های ترکیه و بهترین هتل های آنتالیا و گشت و گذار در مناطق گردشگری این کشور می توانید با رزرو تور از های تور سفری به یادماندنی و خاطره انگیز را در کشور ترکیه تجربه کنید.





:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: